Kontakt

PRO-EXIMP 
B. K. Piwko Sp.j.

ul. Krótka 1

05-462 Góraszka

K. Warszawy

woj. mazowieckie

tel.: 22 612 34 76

 

email:info@proeximp.com.pl

 

formularz kontaktowy

 

Godziny otwarcia:

pon-pio 8.00-16.00

sob*: 8.00-13.00

*maj,czerwiec, pażdziernik, listopad, grudzień, styczeń

NOWOŚCI

POLECANE

Regulamin

Składający zamówienie oświadczają, że zapoznali się z treścią niniejszego regulaminu i zobowiązują się do jego przestrzegania, czego potwierdzeniem jest złożenie zamówienia.

1.

Właścicielem serwisu proeximp.com.pl jest firma PRO-eximp B. K. Piwko Sp. J.  01-034 Warszawa Smocza 20a/62 NIP 951-00-45-650 z siedzibą w  Góraszka 47a 05-462 Wiązowna woj. Mazowieckie

2.

Do obsługi serwisu wystarczy przeglądarka internetowa Explorer/Chrome/Firefox/Opera. Jeżeli występuje problem techniczny zaleca się skorzystanie z innej przeglądarki, bądż skontaktować się z obsługą serwisu PRO-eximp.

3.

Towary zamieszczone na stronie proeximp.com.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.

4.

Jedynie osoby zarejestrowane mogą w pełni korzystać serwisu. Otrzymują one dostęp do cen oraz mają możliwość składania zamówień drogą internetową.

5.

Złożenie zamówienia przez  nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania jego podpisu. Po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy PRO-eximp i nabywcą.

6.

W przypadku niezgodności w zamówieniu, braku stanów magazynowych, zmiany ceny, bądź innych problemów, zamawiający zostanie o tym poinformowany i od niego będzie zależało czy wyraża zgodę na zaistniałe zmiany. W takim przypadku może on edytować lub całkowicie odstąpić od zamówienia.

7.

W  przypadku reklamacji należy się skontaktować z firmą telefonicznie bądź mailowo podając nazwę towaru, kod kreskowy, ilość i opisać przyczynę reklamacji.

8.

Płatność:

Za zamówiony towar należy zapłacić dopiero po potwierdzeniu przez serwis zgodności zamówienia, i otrzymaniu faktury proforma bądź faktury, która jest dokumentem potwierdzającym zamówienie. Możliwe płatności to:

8.1 Płatność gotówką

8.2 Przelewem na konto bankowe.

8.3 Firma wystawia faktury kredytowe jedynie po cześniejszych ustaleniach pomiędzy stronami, w takim przypadku płatności obowiązują zgodnie z warunkami na fakturze.

9.

Dostawa towarów:

9.1.Towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem spedytorów, firm kurierskich lub bezpośrednio transportem firmy PRO-eximp. Istnieje także możliwość odbioru towaru z magazynu PRO-eximp lub innego wskazanego przez firmę miejsca.

9.2.Zamówienia powyżej 1000 zł. netto dostarczane są na terenie Polski na koszt PRO-eximp. Przy zamówieniach poza granice Polski należy się skontaktować z obsługą w celu uzgodnienia warunków wysyłki.  

10.

W celu korzystania z serwisu proeximp.com.pl należy się zarejestrować, należy podać wszystkie dane:

10a.Login: ustala sam klient, najlepiej taki który łatwo mu zapamiętać i jest kojarzony z jego osobą bądź instytucją

10b.Hasło: ustala sam klient. Nie powinno się udostępniać go osobom trzecim.

10c.Dane firmy: Należy podać prawdziwe dane na temat firmy na którą mają być wypisywane faktury, w tym: pełna nazwa firmy, ulica i numer gdzie firma jest zarejestrowana oraz kod pocztowy, miejscowość, numer NIP i telefon kontaktowy do firmy.

10d.Dane osoby kontaktowej: należy podać imię i nazwisko do osoby z którą można się kontaktować w sprawach zamówień i płatności. Oraz numer telefonu i adres email na który będą wysyłane wszystkie informacje związane z zamówieniami.

10e.Adres dostawy: jeżeli inny niż adres firmy. Na podany adres będzie wysyłany towar.

11.

Podane dane zostaną zapisane i sprawdzone przez administratora. O decyzji aktywacji konta użytkownik zostanie poinformowany drogą mailową. Konto do tego czasu będzie nieaktywne.  

12.

Podane dane będą przechowywane przez firmę PRO-eximp jedynie w celach handlowych. Firma nie będzie udostępniała danych osobom trzecim.

13.

Ceny wyrażone są w netto oraz brutto, jeżeli użytkownik ma przypisany rabat ceny wyświetlane są już po rabacie. W karcie produktu znajdują się ceny przed i po rabacie, lecz tylko dla użytkowników, którym został on nadany przez administratora.

14.

Promocje: W przypadku kiedy klient ma stały rabat  promocje się nie łączą czyli albo rabat stały albo rabat promocyjny na dany towar. Zawsze będzie to na korzyść klienta, czyli większy rabat .

15.

Informacje dotyczące składania zamówień:

Tylko użytkownicy zalogowani mogą składać zamówienia. Odbywa to się na zasadzie wyboru artykułu i jego ilości. Następnie całość zamówienia jest dostępna w "koszyku zamówień". W koszyku jest wyświetlana informacja dotycząca wybranych przez użytkownika produktów, na tym poziomie możliwa jest edycja zamówienia. Można zmienić ilości, dodać/usunąć produkt oraz dodać notatkę do zamówienia np. w sprawie terminów dostarczenia, miejsca dostarczenia, sposobów pałtności itp.

Po kliknięciu "złóż zamówienie" użytkownik zadeklarował chęć nabycia wybranego asortymentu w podanych ilościach. Zamówienie otrzymało  status "rozpatrywane"

Zamówienie będzie rozpatrywane przez obsługę. Jeżeli są dostępne ilości i wszystko się zgadza zamówienie otrzyma status  "realizowane" w tym czasie towar jest przygotowywany do wysyłki, użytkownik otrzyma fakturę i po wpłaceniu  należności towar zostanie wysłany i otrzyma status "wysłano".

W przypadku niezgodności zamówienia, braku stanów magazynowych, zmianach w cenach użytkownik zostanie poinformowany o zaistniałej sytuacji, otrzyma on pełną informację na temat zmian, zamówienie otrzyma status "oczekujące". Przy tym statusie użytkownik może zmienić swoje zamówienie, edytować produkty ich ilości, dodaj/usuń produkt, ma możliwość także odstąpienia całkowicie od zamówienia.  Użytkownik może również zlecić edycje administratorowi aby dokonał potrzebnych zmian.

Po potwierdzeniu zamówienia przez obie strony będzie ono realizowane patrz wyżej.

16.

Panel klienta

W panelu klienta można edytować swoje dane (firma, adresy, ...).

Użytkownik może sprawdzać statusy zamówień w zakładce historia zamówień. Istnieje możliwość złożenia tego samego zamówienia klikając w nim na "zmień na zamówienie tworzone aktualnie" (produkty i ich ilości zostaną przypisane do koszyka, ważne inne produkty znajdujące się w koszyku zostaną usunięte) wszystkie produkty zostały przeniesione do koszyka zamówień, w którym można edytować zamówienie. Istnieje możliwość wydrukowania zamówienia z pliku PDF (ze zdjęciami bądź bez). Do obsługi potrzebny jest program "Adobe Reader" który można ściągnąć za darmo na stronie producenta.

17.

W przypadku niejasności proszę o kontaktowanie się z administratorem, postaramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania.

18.

Serwis zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny.

19.

Serwis zastrzega sobie prawo do usunięcia użytkownika, który nie wykazuje aktywności, lub podał nieprawdziwe dane.

Korzystając z naszego sklepu internetowego wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Pozwalają nam one zapewnić Ci wygodę podczas przeglądania naszego sklepu internetowego. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Cookies.
Akceptuję